O ile niektóre formy mailingu mogą być irytujące dla klientów, którzy mają dosyć ogromnych ilości spamu, jaki każdego dnia pojawia się na ich mailach, to cold email pozytywnie wyróżnia się na tym tle.
Idealna grupa klientów
Opierając się o taki model kampanii firma przygotowuje wysokiej jakości maile, które następnie są wysyłane do potencjalnych klientów, którzy co prawda jeszcze się z nią nie kontaktowali, ale za to pasują do idealnego profilu klienta. Tym samym w ramach wysyłki maila można przedstawić ciekawą ofertę komuś, kto naprawdę może być nią zainteresowany, dzięki czemu można skutecznie uniknąć posądzenia o spam. {ST}Jak stworzyć wartościowy mailing?{ST} Samo przygotowanie treści maila, który zostanie wysłany jako cold email powinno być jednak przygotowane przez doświadczonego copywritera, bo tylko wtedy można liczyć na efekty. Nie bez powodu tylko jedna na kilka wiadomości budzi zainteresowanie u odbiorcy. Warto o tym pamiętać i nie planować kampanii mailowej na szybko, tylko postarać się przygotować naprawdę wartościowy content, który będzie reklamował przydatną usługę lub produkt.